#steamdeck

Polecam ten plugin , np w FF7 Remake mam sztywne 60 klatek a przedtem różnie było 50 -40-60


Wiadomo nie z każdą gra działa w 100% idealnie ale jak gra nie obsługuje FSR lub ma limit klatek to ten plugin go podnosi. Z minusów w skrajnych przypadkach może być widoczne opóźnienie miedzy reakcja na klawisz a tym co się dzieje na ekranie - ale to w głównie produkcjach co bardzo mocno obciążają system


https://www.youtube.com/watch?v=dmnEOZg7bKE

tu poradnik do FF7 by uzyskać najlepszą jakość i wydajność

https://www.reddit.com/r/SteamDeckUnlocked/comments/1p7nlrd/final_fantasy_7_remake_the_best_definitive/?share_id=IJHAQG6bclpoRgwpPjoHK&utm_content=2&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_source=share&utm_term=1

Komentarze (3)

hayenz

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupieniem lossless scaling, tylko że na początku wydawało mi się że to służy głównie do upscalingu, a teraz widzę że wszyscy mówią jedynie o frame generation.


Mógłbyś napisać jak to z tym w końcu jest?

Pa. Wiem że upadaliby na stramdeck trohe nie ma sensu, ale myślę o PC.

TyGrySSek

@hayenz ja dziś pierwszy raz wykorzystałem to. O upscalingu nie wiem.

Działa faktycznie . I w tym monster Hunter tym nowym do 40 dochodzą klatki a bez tego poniżej 30 na steam deku .

Kosztuje to grosze to można zaryzykować jeśli sprzęt się ma średnio wydajny czy słaby i brakuje niewiele klatek . Jestem póki co zadowolony . Na innych grach nie testowałem

Zaloguj się aby komentować