To mój #pierwszywpis i chciałem się przywitać ze wszystkimi!
Przykazałem tutaj za osobami które uciekły z wykopu po krzywych akcjach.
Na wykopie jakoś się nie wychylałem i nie otwierałem, ale może tutaj znajdą się osoby które będą chętne posłuchać jakiś ciekawych opowieści starego chmielusa.
Pracuje w #gamedev jako MotionCapture Animator i może jest ktoś zaciekawiony tym światkiem żeby opowiedzieć co nie co jak wygląda powstawanie gier w studiu lub technologia MotionCapture.
Chętnie rozpoczął bym śledzenie tagu #animacja i stworzył community tutaj grafikow3D.
A jak już nasza gra będzie miała premierę, to może uda mi się zrobić #rozdajo na klucze :).
Pozdrawiam Hejto!
@Muhal jak najbardziej, już widziałem parę wpisów typu #chwalesie z pracami 3D to fajny feedback można by zebrać
@onlystat ogólnie kończyłem roczna szkole animacji (bardziej kurs) w Drimagine, dał dobre podstawy, które można wyciągnąć samemu z tutoriale + rozmowy z ludźmi z branży. Reszta to już samouk, gamejamy, miniprojekty. Największy boost wiedzy to wpadł po wejściu już do studia GameDev. W pół roku skill wzrasta niebotycznie, co dobrze tłumaczy że studia chcą mieć osoby z doświadczeniem w pracy przy projekcie :).
W głowie już mam pomysł na popełnienie małego wpisu z opisaniem struktury gamedevu czym tak na prawdę ludzie się zajmują i jakie są stanowiska i kierunki (fajnie jakby pozostali użytkownicy to też uzupełnili swoimi doświadczeniami).
Ja specjalizuje się w animacji więc o tym mogę najwięcej powiedzieć.
A gdybym nie był "leniwym kutaczem" to już dużo wcześniej bym wszedł w gamedev