Siemano, gdyby ktoś potrzebował jakiegoś feedbacku w Unity3D, to z chęcią pomogę od czasu do czasu. Mam 8 lat doświadczenia w branży (chociaż IMO to tylko liczba i nie mówi wiele o wiedzy). Przez większość czasu branża mobilna, ale od 3 lat cisnę projekt PC, przy którym się dużooo nauczyłem.
Staram się być na bieżąco w nowościach w Unity. Mam chyba dość rozległą wiedzę na różne tematy z unity, shadery, compute shaders, DOTS, systemy renderowania SRP, editor tools, czy zwykłe skrypty a nawet bugi. Jedne tematy ogarniam lepiej, inne gorzej, ale na każdy temat postaram się pomóc czy doradzić, bo to też często in plus dla mnie. Generalnie staram się kręcić w sprawach związanych z grafiką.
lubieplackijohn

@szynal O! Zajebiście! Brakuje nam tutaj gamedevów! A masz coś się pochwalić kurna ten?

szynal

Przeważnie pomagałem ludziom na facebookowej grupie Unity3D, ale myślę że tutaj będzie wygodniej.

lubieplackijohn

@szynal Damn, jakbym miał więcej czasu to chętnie bym do tego przysiadł. Ale zachciało się tworzyć portal społęcznościowy

Untilted

@szynal Witaj, fajnie widzieć kolejnego gd.


Robiłeś jakie testy wydajność DOTS vs OO/GO na czymś więcej niż snipplety?

szynal

@Untilted DOTS jeśli chodzi o real case use, to użyłem jedynie jako wyszukiwarka POI (point of interest) wg jakichś kryteriów (najbliższy, na jakiejś wysokości, danego typu etc) i zajmowanie ich (tak by nikt inny nie dostał tego samego). Na oko na scenie mam jakieś 600k tych punktów i około 200 userów, nie zawsze wszyscy szukają, ale jak pisałem to testowałem najgorszy przypadek.


I generalnie moją klasyczną wyszukiwarkę w C# biję na głowę. Ale nie jest to rozbudowany system, więc nie mam informacji jak to wygląda z czymś bardziej skomplikowanym.


Jak dla mnie to DOTS jest przydatne tylko w określonych sytuacjach, taki Pjoter, masz bojowe zadanie.

Zaloguj się aby komentować