Postanowiłem ostatnio wrócić hobbystycznie do grzebania przy autach, bo nadarzyła się do tego dobra okazja. Mój reduktor w jeepie zaczyna coraz bardziej napierdalać, wiec mogę albo go naprawić, albo zamienić na jakiś inny. Ponieważ lubię mieć kontrole nad trybem napędu
Pare dni temu kupiłem uszkodzony reduktor NV242 od typa z okolicznej wioski za grosze (pic related) z myślą, że sobie go odbuduje od zera. Reduktor ma następujące tryby pracy: 2wd, 4wd full time, 4wd part time, neutral, 4wd low gear. Mówił, że nie może wbić reduktora na 4wd low gear ponieważ zgrzyta i lewarek mu nie pozwala. Na innych trybach reduktor normalnie działał. Mechanik mówił mu, że naprawa jest nieopłacalna po tym jak to rozebrał. Tak wiec mamy kinder niespodziankę. Nie wiadomo co będzie w środku.
Dzisiaj zabieram się za rozłożenie go na części pierwsze. Dajcie znać czy chcecie wiedzieć co było w środku i czemu low gear nie działa. W międzyczasie możecie obstawiać w ankiecie co poszło nie tak
#mechanika




