Ponad 80 proc. Polaków wsparło w ostatnim roku wybraną akcję charytatywną – raport Alior Banku i Mastercard

Ponad 80 proc. Polaków wsparło w ostatnim roku wybraną akcję charytatywną – raport Alior Banku i Mastercard

Marketing przy Kawie
Darczyńcy najczęściej decydowali się na przekazanie 1,5 proc. podatku, zbiórkę żywności, odzieży i wpłatę do tradycyjnych puszek kwestowych. Tak wynika z badania na temat social bankingu, przeprowadzonego przez Alior Bank we współpracy z Mastercard.

Najbardziej popularnymi sposobami wsparcia są:

  • przekazywanie 1,5 proc. podatku dochodowego (co stanowi aż 46 proc. wskazań),
  • ofiarowanie darów osobom potrzebującym (41 proc.),
  • dokonywanie wpłat na kwestach publicznych (36 proc.).

#polska #polacy #charytatywnie #celecharytatywne #raport #2023

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować