Polskie firmy medyczne chcą podbić japoński rynek

Przedsiębiorcy z Dolnego Śląska polecieli na ogromne, międzynarodowe targi medyczne w japońskiej Osace, aby przekonać do siebie azjatycką branżę. Taką możliwość dał im program "Going Global" Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu, który od kilku lat organizuje i finansuje przy wsparciu unijnych środków misje gospodarcze na całym świecie. Była z nimi także reporterka RMF FM Martyna Czerwińska.


Nie ma wątpliwości, że Japonia to trudny dla obcokrajowców rynek. Nawet jeśli mamy do zaoferowania produkt innowacyjny i obiecujący, negocjacje są długie i nigdy nie kończą się podczas pierwszego spotkania. Japończycy są ostrożni i potrzebują sporo czasu, aby zaufać firmie z innego kontynentu. Te rozmowy to nie sprinty, tylko maratony, ale warto. W ciągu ostatnich 20 lat Polska dogoniła technologicznie Japonię i jest równym partnerem. Nie mamy się czego wstydzić, mamy dużo do zaoferowania - także na rynku medycznym - mówi Marta Szczygieł z Państwowej Agencji Inwestycji i Handlu w Tokio, która dołączyła do przedsiębiorców w Osace. [...]


#wiadomoscipolska #dolnyslask #biznes #medycyna #przedsiebiorcy #japonia #targi #osaka #rmf24

Rmf24

Komentarze (2)

HolQ

@Mr.Mars "Nie ma wątpliwości, że Japonia to trudny dla obcokrajowców rynek." - firma w której robiłem w qc w farmaceutyce sprzedawała produkt do Japonii. Specjalnie dla nich, na ich żądanie testy były przeprowadzane na oddzielnych instrumentach niz produkty na pozostałe rynki.. Podobno jak zaczynali współpracę to mieli na głowie przez prawie pół roku zespół analytikow qc z japonii, którzy rownolegle z analitykami firmy przeprowadzał własne testy jakościowe tych samych batchy, żeby mieć pewność że qc nie leci w c⁎⁎ja.

Mr.Mars

@HolQ Każdy kto chce wejść na japoński rynek musi się zmierzyć z ich wymaganiami. Można rzec, że chwała im za to.

Zaloguj się aby komentować