Pewnie jesteście ciekawi co tam z Alfą? Ano dzieje się (niewiele XD). Wczoraj podpiąłem ostatni czujnik z tyłu silnika z którym miałem problemy od początku bo był pod wężami, kablami oraz jakimś dziwnym urządzeniem które zdemontowałem i zastanawiam się czy w ogóle jest potrzebne (później zrobię zdjęcie to wam pokażę). Przepiąłem też jedną rurkę która była źle podpięta i łączyła odmę z układem chłodniczym (XD) ale ze względu na to, że coś mi nie pasowało to obejrzałem na YT trochę filmów z napraw Alfy 159 i odkryłem gdzie tak naprawdę ta rura ma być podpięta. Podpiąłem też rurkę podciśnienia do turbiny. Zacząłem też przymierzać rury od dolotu powietrza. Niestety utknąłem na kilku elementach karoserii a konkretniej uchwytach różnych akcesoriów z przodu auta które po prostu były pokryte rdzą więc postanowiłem je odczyścić. Przy okazji usunąłem kilka zapieczonych i urwanych śrub z tych elementów (poprzedni mechanicy tylko przykręcali nowe śruby/wkręty jak stara im się urwała, część mogłem tez ja urwać podczas demontażu - rdza to złośliwa k⁎⁎wa). Także te elementy będę dzisiaj albo jutro malował (jeszcze nie wiem bo jakiś odrdzewiacz i usuwacz do farb kupiłem więc będę chciał przetestować te dwa specyfiki na tych elementach a to potrwa i nie wiem kiedy elementy będą gotowe do malowania). Jeszcze raz przepłukałem chłodnicę powietrza doładowania i prawdopodobnie zrobię to dzisiaj po raz kolejny bo nawet po dwukrotnym płukaniu i moczeniu w benzynie cały czas wylewa się z niej czarna maź. Dzisiaj planuję jeszcze dowiedzieć się czemu drążek zmiany biegów nie działa (po prostu go zdemontuję bo jak na razie nie udało mi się dojść co z nim jest nie tak). #stepujacybudowlaniec

a494e6e2-8a18-41ee-9ff2-c88a2fcc2969

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować