#pc #pcmasterrace #gry #nvidia

Muszę Wam powiedzieć, że jestem pod dużym wrażeniem co Ngreedia zrobiła z tym nowym DLSS4 transformacyjnym. Niebo a ziemia gdzie w DLSS3 1080p + skalowanie na quality wyglądało jak gówno a teraz koła mi siadły, no rewelacja. Jest kilka niedoróbek jak na przykład mocny shimmering np. drzew i liści ale jak się ten ich superkomputer podszkoli to może być niemal idealnie. Spadek wydajności to tak z 10% u mnie na RTX 3060 12gb ale poprawa jakości obrazu i ostrości w ruchu to tak z 99%. Mowa oczywiście o Cyberbugu 2077 bo to pierwsza gierka w której to dali.

Komentarze (2)

Stashqo

@Jim_Morrison myślałem, że dlss4 miało być ekskluzywne tylko dla serii rtx5000. Fajnie, że dziala ze starszymi generacjami.

Jim_Morrison

@Stashqo Tylko multi framegen dla serii 5XXX, zwykły framegen dla 4XXX a reszta działa na wszystkich RTX. Przy 1080p dlss to była dla mnie zwykła ciekawostka bo spadek ostrości w ruchu był ogromny a ogólna jakość choć niezła to jednak gorsza od native ale ten nowy dlss transformacyjny nawet w tak niskiej rozdzielczości wygląda po prostu lepiej od natywnej i oczywiście daje dużo lepszą wydajność a przecież o to właśnie chodziło w całym tym systemie. Dopiero teraz mogę powiedzieć, że osiągnęli to o czym mówili siedem lat temu. Widzę wady tego systemu jak wspomniana kasza na liściach drzew ale jak pokazała historia ten ich superkomp klepie cały czas te algorytmy i może być tylko lepiej.

Zaloguj się aby komentować