Nareszcie, trzy dni pracy, ale skończyłem tworzyć mapę do gry.
Którą spokojnie będę mógł wykorzystać jako UI mapy w samej grze i do projektowania znaczników czy punktów odrodzeń

Teraz trzeba będzie dodać MiniBossy oraz finalnego Bossa, a potem rozmieścić anioły odrodzeń ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po powiększeniu widać nawet poszczególne etapy poziomów.

No i trochę mi odwaliło, jest tutaj ponad 300 poziomów, bo dalej mi się nie chciało liczyć xD

#rhr #chwalesie #grafika #programowanie

a4acfe42-245c-449b-a4c6-db2aeedde638

Komentarze (4)

Gagger

@Opornik O co chodzi? Coś taki oporny

Opornik

@Gagger Przypomniało mi się, że jak byłem dzieckiem podobne mapy wydawali w czasopismach dla graczy na Atari itd. tylko tam były, oczywiście, pododawane wszystkie zagrożenia, bonusy, wrogowie, itd.

Gagger

@Opornik Tutaj jest podobny cel
Oznaczenia, na których poziomach są anioły (punkty odrodzeń)
Gdzie jest boss, miniboss, handlarze etc


Ten styl map w 2D to Metroidvania, czyli otwarty świat na grze 2D
To są specjalnie projektowane poziomy, żeby dać graczowi poczucie zwiedzania, że może iść przed siebie cały czas a i tak trafi w odpowiednie miejsce

Zaloguj się aby komentować