SuperSzturmowiec

Nigdy w życiu. Tyle kasy za uj wie co. Plus że niska masa into chyba jedyny plus nie licząc tego na akumulatorze

tamtototamto

@SuperSzturmowiec a ja tam się na jazdę umówię jak będzie taka możliwość

SuperSzturmowiec

@tamtototamto przejachac sie warto. Ale kupić bym nie kupił bo nie wiadomo jak z trwałością dotepnością części itp.

Beta testerem nie chce być.

trzeba poczekać aż ktoś nawinie minimum 50 tys km i więcej wtedy można się zastanowić.

nawet fajny silnik - liczyłem że będzie słabszy a tu 96KM i 80 Nm a więc lepiej niż benelli


CF Moto 800 56 000 zł- znacznie droższe i trochę słabsze. ogólnie ceny chińczyków są z kosmosu. W tej cenie ma się Japonię

tamtototamto

@SuperSzturmowiec Chińczyka z CFMoto bardzo mocno ugryzł nietoperz jak ustalał cenę za 800 MT. Niestety średni japończyk to już 50k+, Transalp pewnie wskoczy na ten poziom od stycznia. Więc sensownie wycenione chińczyki będą się coraz bardziej umacniać. Benelli, Voge, Moto Morini teraz Kove które zbiera same pozytywne recenzje za 450 rally.

AndrzejZupa

Widziałem kilka niby fajnych chinoli...ale: problemy z korozją, połowę klamotów trzeba wymienić na starcie żeby to jeździło. A i tak to będzie chinol, który ciężko sprzedać. O serwisie nie wspomnę. Jeszcze nie teraz.

tamtototamto

@AndrzejZupa nie chce jakoś specjalnie bronić Chińczyka, ale wydaje mi się że są motocykle produkowane w Chinach i jest chińszczyzna i to są dwie zupełnie różne kategorie. Druga sprawa co trzeba wymieniać na start w Benkach, Voge lub innych Moto Morini?

Zaloguj się aby komentować