Moja historia z #fanatec dobiegła końca. Tldr happy end po tygodniu, a support odpisuje.

Support odezwał się w końcu po kilku dniach, że moje koło już prawie jest wysłane xD
Na szczęście odpowiadali od tego momentu żwawo. Co kilka dni męczyłem Lex (osobę supporterską xd) pytaniami "kiedy wy mi to wyślecie gamonie", a odpowiedź przychodziła zwykle w nocy, bo Lex jest z Kalifornii. "Poczekaj pan jeszcze kilka dni, zara będzie wysłane, już numer przewozowy się drukuje". Wczoraj, czyli tydzień po otrzymaniu niekompletnego zestawu już miałem pisać do nich, że rezygnuję, chcę zwrotu pieniędzy i że kupię sobie zestaw Mozy, ale się wystraszyli i w połowie pisania tego maila, otrzymałem maila, że paczka została wysłana xD

Dziś otrzymałem brakującą kierownicę, złożyłem zestaw i wszystko ładnie działa. Podziękowałem panx Lex i będę teraz jeździł. Nie polecam tej firmy xD

Sprawdziłem jeszcze politykę zwrotów - mają napisane, że należy odesłać im CAŁY zestaw. No i teraz pytanie jak to byłoby prawnie widziane, gdyby jednak nie wysłali tej kierownicy - w profilu mam informację, że zakupiłem całego bundla, a odsyłam im niekompletny zestaw, bo bez kierownicy. Jest możliwy taki prawny kruczek, czy jednak da się wziąć pod uwagę jakoś to, że tego koła po prostu nie dostałem? No bo wiecie, nie można dokonać zwrotu jeśli klient nie dostał całego towaru xD

#simracing
1

Komentarze (1)

@ZohanTSW to chyba logiczne, że dokupujesz, co brakuje i wówczas odsyłasz. Dziwne pytanie, jak na poważnego Hejtomana

Zaloguj się aby komentować