@Tylko-Seweryn chyba się rozwiązało.
Jak minęło 14 dni od dostarczenia zwrotu to dostałem od konsultanta taki formularz do wypełnienia:
```
Incident Report
1. Order number:_______________
2. Today's date. (DD/MM/YYYY):_______________
3. Date return item was shipped. (DD/MM/YYYY):_______________
4. How did you ship back your return? ( For example: DHL, Hermes, UPS, etc. ):_______________.
5. Description of the item returned (item name, color, size, quantity, etc.):_______________.
6. Have you experienced prior issues with returning items to Amazon?_______________
```
Opisałem każdy punkt i odesłałem mailem. Po wypełnieniu odczekałem dzień i napisałem na czacie czy to dostali. Chłop odpisał że wypełniłem niepoprawnie. Po spytaniu co jest źle wypełnione to mi odpisał że właśnie zaakceptował refunda. W apce i na mialu mam info że dostanę zwrot środków w ciągu kilku dni. W przypadku Amazon.pl dzień po takim komunikacie wpadł mi kiedyś zwrot więc temat raczej załatwiony.
Dla potomnych polecam męczyć ich na supporcie, nie odpuszczać. Jak jeden gada bzdury to rozłączyć się na czacie i pisać z drugim aż uzyskamy to co chcemy. Chwytać się wszystkiego co napiszą. Mnie spuszczali na szczaw że mają 30 dni na zwrot, gdzie jeden napisał o 14 dniach. Powołałem się na tę odpowiedź i tylko to mnie uratowało przed czekaniem kolejnych dwóch tygodni.