Mały update z programowania.
Aktualnie jestem w etapie tworzenia menu, aby całość ładnie zgrać i nie musieć nic przebudowywać później bo nie było menu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mapa już zrobiona, gotowa do działania, będzie na prostej zasadzie, po wejściu na poziom gracz odblokuje widok poziomu na mapie, tak jak jest to pokazane aktualnie z jednym poziomem, po przejściu na następny na mapie widoczne będą 2 poziomy.
Widok poziomów na mapie ma dekoracyjne szczegóły, dodatkowo będą na wybranych poziomach anioły, które także widoczne będą na mapie.
Tak samo jak wskaźniki dla MiniBossów i Bossów.
Z tego samego menu, gracz widzieć będzie statystyki postaci oraz
Emblematy, które odblokują umiejętności, czyli podwójny skok, dash, teleportacja czy inne.
Wybrać można będzie tylko 3 emblematy, więc trzeba będzie dobrać je z głową, ponieważ ich zarządzanie jest dostępne tylko pod aniołami, w innym miejscu mamy tylko podgląd
Na ten moment warstwa wizualna menu mi się podoba, kilka dni męczyłem się z tym jak to zrobić i co zrobić, żeby wyglądało dobrze i schludnie.
W końcu można iść dalej.
Bo w planach jest tworzenie kolejnych poziomów i zaprogramowanie przeciwników.
https://youtu.be/keKvbJ54OAQ
#rhr #programowanie #chwalesie #gry #pcmasterrace #steam #indiegamedev
Komentarze (0)
Zaloguj się aby komentować