Mały devlog #aboutthieves z okazji dnia szczura ʕ•ᴥ•ʔ

#indiegamedev #dungeoncrawler #crpg #gamedev #unrealengine

https://youtu.be/Ak0r3NsdAVQ?si=MWKigHcMQ9b3VoXK
DiscoKhan

Bardzo ładne szczury ale przy postaciach powinny jednak głośniej piszczeć i szybciej się poruszać.


8/10

RealAKP

@DiscoKhan Dzięki! Staram się jakoś wyważyć ich głośność, żeby nie wkurzały za bardzo, pogrzebię jeszcze w krzywej zasięgu dźwięku może, no i rozważę przyspieszenie ich, tu też muszę ostrożnie, bo temporal anti-aliasing i tak nie za bardzo się z nimi już lubi.

DiscoKhan

@RealAKP nie bierz tego zbyt poważnie, nie jestem prawdziwym szczurzym ekspertem xd


I nie wiem ile te szczury mają być w lokacji itp. a wiadomo, głośność wtedy ma duże znaczenie.


Będzie można je rozdeptywać czy jak to tam planujesz ogarnąć? xd

RealAKP

@DiscoKhan Nie będzie z nimi żadnej interakcji, te szczury to efekt cząsteczkowy, jak ogień, dym, czy coś takiego, nie posiadają żadnej zaprogramowanej logiki poza zestawem dostępnym dla efektów cząsteczkowych, odbijają się od ścian, żyją jakieś 60 sekund, mają różne losowe ruchy, zmiany kierunku itd. Ogólnie stanowią tylko element otoczenia, mają budować klimat i można je spotkać łażące sobie w różnych lokacjach.

Zaloguj się aby komentować