@-nvm- giulia i stelvio są niesamowice responsywne, czujesz drogę. Tonale jest wygodnym dupowozem ale ma responsywność jak zwykłe auto.
Przekonała mnie bezawaryjność, mam julkę od 2021 awd 2.0 dziabniętą na 320hp dobijam do 100k i nic zupełnie nic nigdy a czasem piłuje. Mam też BMW 118i ad.2022 oraz BMW 420i i to jedbane pasmo napraw gwarancyjnych, co miesiąc wywala średnio błędy interfejsu a raz na 6-8mc ląduje na lawecie bo wpadają w tryby serwisowe.
Jestem bardzo bardzo zadowolony, przyjemnośc z jazdy jest niesamowita. Miałem zarówno 4 zera, volvo, MB i lexa ale żadne auto nie sprawiało mi takiej radość z jazdy. Spordadycznie też się zdarzało żebym trzymał coś po zakończeniu leasingu a giulię mam wykupioną od początku 24 i nie planuje jej sprzedawać.
Dużo radości, ale paliwo uwielbia. Jak chcesz jeździć po DE i zamykać blat na autostradzie to 60l daje zasięg 270km.
Więc jadąc tydzień temu do Lubeki tankowałem wiele razy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Tonale z kolei mało pali w hybrydzie na poziomie 5,4l robi około 20-30km na samym prundzie więc idealne auto do jazdy nie do doznań.
Nie mam odniesienia do Tonale 280hp, podobno jest inaczej zestrojone. Za pewnie też responsywne ale nie będę się opierał na domysłach.