#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev #unrealengine

Dev update: udało mi się wreszcie naprawić animację lewitowania Teściowej - chyba Tick z klasy nadrzędnej blokował zmianę pozycji bo jak robiłem animowanie chodzenia to dałem, żeby resetowało do zera gdy postać się nie rusza. Stwierdziłem, że nie będę się bawił w BP i zrobię w C++, wystarczy dodać jednego boola sprawdzającego czy postać ma lewitować i robić dokładnie takie samo przekształcenie jak przy animacji chodu (tylko ze zmienionymi wartościami) i włala, nwm czemu się nad tym tyle głowiłem. Tak to wygląda: https://youtu.be/2_wp1guMF_4

Poniżej diagram Gmocha mojego kodu

6daa611c-3d80-4931-9150-b1e5db9a28bb

Komentarze (4)

nyszom

Ej dobrze to wygląda, czekam bardziej niż ma GTA VI 👍

MrGerwant

@nyszom ja nie przesunę na 2026 xdd

nyszom

@MrGerwant a na kiedy planujesz premierę? 2027?😝

Zaloguj się aby komentować