K-pop, Trump i kosmetyki: Koreańskie firmy podbijają Europę - EURACTIV.pl

Koreańska fala Hallyu zdobywa Europę nie tylko poprzez kulturę. Towarzyszy jej także dynamiczny rozwój współpracy gospodarczej między Koreą Południową a UE.


Korea Południowa w ostatnich latach przeżywa prawdziwy rozkwit na wielu frontach — od kultury popularnej, przez technologie, aż po handel międzynarodowy. Fenomen Hallyu, czyli „koreańskiej fali”, w postaci K-popu, koreańskich seriali i mody, zyskał rzesze fanów na całym świecie, a zwłaszcza w Europie. Ten kulturowy boom przełożył się również na dynamiczny rozwój koreańskich produktów.


Jednocześnie Korea Południowa umiejętnie korzysta z międzynarodowych umów handlowych i rozwija strategiczne partnerstwa gospodarcze. W obliczu zmieniającej się globalnej sytuacji polityczno-ekonomicznej i napięć na linii USA-Korea Europa staje się kluczowym kierunkiem ekspansji koreańskich firm, oferując stabilne warunki oraz szerokie możliwości rozwoju — zwłaszcza w obszarach takich jak handel cyfrowy, technologie i produkty konsumenckie. [...]


#wiadomosciswiat #koreapoludniowa #gospodarka #handel #eksport #stosunkimiedzynarodowe #europa #euractiv

EURACTIV.pl

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować