@Belzebub samochodowe od motocyklowych się różnią, podobnie oddzielne oleje stosuje się do pojazdów ciężarowych. Jak to ma miejsce w przypadku kosiarek spalinowych czterosuwowych? -nie wiem, nie interesowałem się tym. Podobnie agregaty, podejrzewam, że tutaj podobny rozstrzał jak w przypadku silników samochodowych i do pojazdów ciężarowych. Niemniej skala popularności tych urządzeń wśród użytkowników indywidualnych jest zdecydowanie mniejsza, aniżeli pojazdów spalinowych.
Widzę jednak, że są oleje przewidziane specjalnie do agregatów prądotwórczych, kosiarek, jednakże nie mam powodu, by się zagłębiać w specyfikę i szukać różnic pomiędzy olejem do agregatu, kosiarki a do motocykla/samochodu. Może to marketing, nie wykluczam, natomiast ten kanał poświęcony jest w głównej mierze olejom używanym w samochodach, w warunkach, w jakich silniki samochodowe pracują. Nie widziałem nawiązań tam nawiązań do kosiarek, czy agregatów, nic jednak nie stoi na przeszkodzie, byś odezwał się do tego twórcy i poprosił/wziął udział w teście oleju pochodzącego z agregatu/kosiarki, skoro Cię to interesuje. Charakterystyka i warunki pracy kosiarek i agregatów też się różnią, te urządzenia pracują zwykle przez dłuższy czas na stałych obrotach, wnioski dla wielu osób mogą być ciekawe.