Jeśli ktoś ma #rtx 2000 albo 3000 i gra w #horizonforbiddenwest #hfw to polecam dorzucić sobie moda aktywującego FSR3 frame gen dla DLSS.

Dzięki temu z 80 FPS w natywnym 2560x1440p na maksymalnych ustawieniach z RTX 3090 udało mi się uzyskać 158 FPS na takich samych ustawieniach ale DLSS Quality + FSR3 FrameGen. Działa elegancko i brak artefaktów w HUDzie.

Jedynie szkoda że nie działa z dynamicznym skalowaniem rozdzielczości DLSS, to byłaby wisienka na torcie.

#pcmasterrace #nvidia #nvidiacwel #amd #dlss #fsr #komputery #kartygraficzne #gry #grykomputerowe #pcmr #hzd #horizonzerodawn
d_kris

Dzięki za info. Planuję grać, pewnie kupię jak będzie jakaś promocja, gdyż cebula we mnie mocna. Póki co męczę Enshrouded, w kolejce czeka Wasteland 3 i Just Cause 4.

Marchew

@NrmvY A ja cierpię na inną dolegliwość. Granie przy 60 fps (taki mam monitor), powoduje takie bardzo delikatne "mdlenie"? Nie wiem czy odpowiednie słowo, jednak gry są wtedy takie obleśnie dziwne. Zakładam ograniczenie do około 45 fps, wtedy jest mi najlepiej. Również podobny dyskomfort odczuwam podczas oglądania TV z podrabiaczami klatek, po ich wyłączeniu jest tak jakoś przyjemniej.

Z pewnych powodów również filmy są zazwyczaj w 24 fps, można by zrobić 60, nie problem! Jednak film wtedy traci to "coś".

NrmvY

@Marchew ja mam inne podejście, lubię jak wszystko ma jak najwięcej FPS, w tym również filmy. Oglądam na OLEDzie i film 24fps po prostu niemiłosiernie klatkuje z powodu szybkiej reakcji matrycy, nie ma tego "wygładzenia" pomiędzy zmianami klatek jak na wolnej matrycy LCD więc trzeba więcej klatek dla płynności.

Zaloguj się aby komentować