Jadąc we środę do pracy, gdzieś w połowie trasy, wbijam trzeci bieg, puszczam sprzęgło, a tu dup, wyje jak jedynka. Kurdebele.jpg

No to dla testu wbijam czwórkę, wchodzi dwójka. Kurdebele2.jpg

Dojechałem jadąc 40 km/h. Na szczęście ruch był dziwnie mały. Przy parkowaniu zauważyłem, że wstecznego to nie ma, ale za to rusza na tym biegu do przodu. Wracając do domu spróbowałem wbić wsteczny-przedni bieg, pojawiła się czwóreczka. No to na fali fartu wbijam wsteczny-trzeci i... ej, mam wszystkie biegi poza wstecznym!


Dziś postawiłem diagnozę. Taka gumowa tulejka wzięła i się wysunęła ze swojego szczęśliwego miejsca, przez co drążek sterujący nie obracał się w pełni, a tylko przesuwał element skutecznie utrudniający życie zaznaczony strzałką, a jego miejsce zaznaczone strzałką także.

Na szczęście wsunięcie tego elementu jest niełatwe jeśli posiada się tylko dwie ręce


#macmajster #fiat126p #maluch #mechanikasamochodowa #diy #zrobtosam #samnaprawiam

c84a48a0-67d1-4c04-b098-2714c6014238
e9ae8534-2121-42a0-8d7c-51d4db783bdb

Komentarze (6)

maximilianan

@macgajster ach ta polska myśl techniczna. Wprawdzie się na pewno zepsuje, ale chociaż łatwo naprawić!

macgajster

@maximilianan opracowałem nawet prostą metodę naprawy :3

Szpilką od namiotu podciągałem patyka, a kluczem 19 wcisnąłem gumcię

maximilianan

@macgajster najs szpilki użyłeś jak haka?

macgajster

@maximilianan tak. Cienka, wystarczająco długa i zagięta rzecz, którą można wcisnąć pod dzidę

Zaloguj się aby komentować