InPost szykuje konkurencję dla Allegro. Spółce Brzoski ma pomóc sztuczna inteligencja

Wykorzystując sztuczną inteligencję i dużą bazę klientów, InPost chce stać się nowym kanałem sprzedaży dla sklepów internetowych. Taki ruch może zagrozić pozycji Allegro jako największej platformie e-commerce w Polsce.


Jak wynika z doniesień medialnych, InPost szykuje zupełnie nowy kanał sprzedaży dla sklepów internetowych.


Według informacji zebranych przez portal cashless.pl pomysł polegać ma na rekomendacjach generowanych i kierowanych do klientów InPostu przez sztuczną inteligencję. Spółka mógłaby do tego wykorzystać np. swoją aplikację mobilną.


Złożenie zamówienia po takiej rekomendacji ma umożliwić jednoczesne zamówienie na korzystnych warunkach dostawy do wskazanego automatu paczkowego. [...]


#wiadomoscipolska #ecommerce #sklepinternetowy #inpost #konkurencja #allegro #sztucznainteligencja #wnppl

wnp.pl

Komentarze (1)