Hej, jako że seria #codziennawloszczyzna trochę się wypaliła postanowiłem włożyć minimalnie więcej wysiłki w to co wrzucam i czasem napisać jakiś moto news.
Zacznę od marki dość nieistotnej dla naszego rynku, niemniej pokazującej w którą stronę idzie luksusowa część koncernu VAG, czyli Bentley.
Bentley zobaczył co robi Jaguar i postanowił pokazać bardziej stonowaną interpretację.
Nowe logo wygląda bardzo schludnie i już nawet nie pamiętam jak wygląda stare więc jest chyba ok.
Koncept EXP 15 to nieco inna historia. Bentley obiecuje "holistyczne doświadczenie, które łączy świat cyfrowy i fizyczny" a tak naprawdę dostajemy sporo światełek, ekran na całą deskę i spanko dla pieska na miejscu pasażera.
To trzeci - po nowej 7 i Type 00 - samochód, który wygląda jakby powstał w głowie Bruce'a Timma i chyba niestety najbardziej azjatycko wyglądająca interpretacja. Myślę że największym problemem jest grill, który pasuje bardziej do Hongqi czy jakiegoś innego Yangwang..
Pozostaje nam czekać na premierę wersji cywilnej.
tag do blokowania: #radimotonews
#motoryzacja #samochody





