Fajna ta jakość internetu w #upc od kiedy #play ich kupił.
#leagueoflegends
d2e1fdae-3658-4798-87c6-8d1e46988634
Acrivec

ostatecznie łącze zerwało kompletnie i siedzę na mobilce

Acrivec

Noo czyli do naprawy 5 dni?

c2d024e0-7f9d-4785-80d0-fbb5847ed3a0
Dzemik_Skrytozerca

A jesteś w UPC czy w Play? To nie to samo. Właśnie wróciłem z Play do UPC i internet wrócił do normy.

Acrivec

@Dzemik_Skrytozerca Play wykupiło UPC, UPC nie istnieje jako osobny podmiot.

BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta

@Acrivec chyba dopóki nie przejdziesz do Play, to jesteś w UPC. Klienci nie zostali z automatu przeniesieni.


u mnie akurat git. jedyny problem to taki, że co jakiś czas (np. raz na kilka dni) router świeci się na czerwono i wtedy nie ma interentu przez kilkanaście sekund. niby pierdoła, ale gdyybm grał w jakieś multi to bym się wkurwił.

Acrivec

Upc nie istnieje. Sprawdź od kogo faktury dostajesz.

Dzemik_Skrytozerca

@Acrivec 


Fajnie jest mieć taki prosty ogląd świata.


Do Twojej wiadomości, struktury organizacyjne i umowy z UPC nadal funkcjonują osobno. I można, tak jak ja właśnie robiłem, pojsc sobie do Play, a potem wrócić do UPC.


Oczywiście, kosztowało mnie to trochę nerwów, i 6-7 rozmów telefonicznych. Ale mam z powrotem usługi, i lepszy internet.

Acrivec

@Dzemik_Skrytozerca Żyj dalej w swoim świecie, nie zmienisz faktów oraz faktu spadku poziomu usług :)

Dla twojej informacji moja umowa jest w dalszym ciągu z "upc" bo nie była ruszania od kiedy przeszła na czas nieokreślony parę lat temu.

Dzemik_Skrytozerca

@Acrivec 


Zzz. Piles, nie pisz, bo widać, że odpowiadasz nie czytając.


Jeszcze raz, specjalnie dla kolegi:


1. Play kupiło UPC.

2. Dawne struktury organizacyjne UPC, infrastruktura UPC nadal istnieja.

3. Umowy z UPC nie wygasły.

4. Play próbuje nakłonić do migracji.

5. Jakość usługi internetu i telewizji - przynajmniej w moim rejonie - jest wyraźnie lepsza gdy idę przez UPC.


Moja historia - ku przestrodze:


1. Zadzwoniła miła pani, i zaproponowała zmianę umowy z UPC na Play. To miała być migracja. A ponieważ wiedziałem, że Play kupiło UPC, to stwierdziłem, że będzie to formalność, 10 PLN rabatu miesięcznie (mniej opłata instalacyjna) i nowszy sprzęt.


2. Pierwszy zonk podczas instalacji - Play po prostu odciął mój telefon stacjonarny. Ale ok, już nikt prawie tego nie używa. Tylko, tak właśnie poszlo się tentegowc moje 10 PLN/msc rabatu.


3. Drugi zonk. Umowy przyszły w trakcie instalacji, więc dopiero na następny dzień zorientowałem się, że mi nie podali hasła. Uprzedze głupie pytania, i powiem, że tak, sprawdzałem lewy górny róg każdej strony.


4. Trzeci zonk. Nie dali mi takich samych serwisów. Na pytanie, co z HBO, usłyszałem, że mogę sobie kupić prywatnie. RIP ostatni odcinek Tokyo Vice, RIP 30 PLN / MSC opłaty.


5. Czwarty zonk to jakość. Freezy na TV. Freezy na komórce na YouTube.


6. Próby podniesienia którejkolwiek kwestii spotkały się z niezrozumieniem infolinii. Próby negocjacji stawki - takoż.


7. Zgłosiłem powrót do UPC korzystając z 14to dniowego prawa do powrotu.


7.1 Oczywiście, internet odcięli mi w środku dnia pracy zdalnej. Oczywiście, muszę odesłać sprzęt na swój koszt. Proszę czekać, UPC na pewno się do pana odezwie.


8. Tu pomine serię zabiegów, jakie musiałem wykonać by wrócić - dość powiedzieć, że system Play nie był w stanie poprawnie przekazać zlecenia i trzeba było głębiej interweniowac.


9. Od paru dni jestem z powrotem na łączu UPC. Nie mam stacjonarki, mam miły rabat i 24 miesiące umowy (tak, jestem niejako od nowa klientem UPC). Mam HBO.


Cóż.

Sweet_acc_pr0sa

@Acrivec dobrze ze u mnie jest prywatny operator ktory operuje tylko w targowej gorze i jeleniej gorze wszystko jest zawsze zajebiscie XD jak sa odlaczenia i problemy to informacja dzien wczesniej, a naprawa praktycznie odrazu


no i 30 zeta za 300mb/s

Zaloguj się aby komentować