DPD uszkodziło nam przesyłkę i nie chce wypłacić odszkodowania.
Nie zgłosiliśmy szkody u kuriera (protokół szkody) bo uszkodzenie zauważyliśmy dopiero w trakcie rozpakowywania (2 minuty po odjeździe kuriera - mam zrzut rozmów telefonicznych i to że dzwoniliśmy do niego). Kurier nie chciał do nas wrócić i sporządzić protokołu.
[Swoją drogą, po tej akcji, DPD przyjeżdża do nas nadal, nawet ten sam kurier, musi czekać aż w pełni sprawdzimy paczkę przy odbiorze.]
Reklamacja zgłoszona została online do DPD w dniu odbioru paczki (18 listopada 2022), 3 godziny po odebraniu przesyłki (inne obowiązki były ciut ważniejsze). W zgłoszeniu przesłana została pełna dokumentacja fotograficzna, faktura za przedmiot oraz formularz reklamacyjny.
Kogo polecacie aby zajął się sprawą?
#dpd #kurier #prawo #kancelaria #adwokat #uszkodzonaprzesylka #kiciochpyta
8bf15c6a-8502-4de2-a63f-91d0362986af
661e2d55-060c-454b-aa14-e3c3904038ee
LukB

@felixd Rzecznik praw konsumenta

Suodka_Monia

Zgłoszone po 3 godzinach czy 42 dniach?

felixd

@Suodka_Monia Formularz reklamacyjny został wysłany tego samego dnia (z pełną dokumentacją fotograficzną, uzasadnieniem i fakturą)

zmasowanyatak

@felixd paczka była ubezpieczona?

felixd

@zmasowanyatak Oczywiście, do 5000 zł

zmasowanyatak

@felixd ciśnień do rzecznika praw konsumenta. Odpowiedz na reklamacje zawsze jest taka sama. Nawet w sprawach teoretycznie oczywistych. Taka polityka firm kurierskich.

pcela

@felixd

Byłeś nadawcą czy odbiorcą? Odszkodowanie za utratę lub uszkodzenie zawartości przysługuje nadawcy.


Ps. Ubezpieczycielem DPD jest Uniqa, możesz spróbować uderzyć do nich jak miałeś ubezpieczenie.

Zaloguj się aby komentować