Komentarze (2)

plemnik_w_piwie

To mi pan Bich zaimponował. Odrzucił pisownię własnego nazwiska bo miał przesłanki o ryzyku podśmiechujek ze strony jakichś tam zagraniczniaków... a obecnie wielkie biznesy bezrefleksyjnie wyrzucają produkty bez jakiegokolwiek rozeznania odbioru nazw ich marek na planowanych rynkach. Tablet Kupa, batoniki Duplo, żarówki Osram, czy woda od Tigera tWater, albo help4skin... I nie, argument bycia konsekwentym w nazwie marki do mnie nie przemawia, Unilever ładnie to ogarnia np. z Algidą, której nie forsują bezmyślnie. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Algida

twardy_kij

troche szkoda ze nie ma 1 dobrego zdjecia jak wygladal w 1950, no tak samo ale to nie to samo pokazywac 3x ten sam dlugopis z 2022 i twierdzic ze sa z roznych lat

33f07b53-f12e-4d59-b21a-145d3bc47294
f947723a-1d3d-4a31-ab17-9362c5582439

Zaloguj się aby komentować