Czy jest na sali ktoś, kto dużo rezerwuje przez #booking? Opłaciłem rezerwację z góry (planowo miała zostać pobrana kilka dni przed przyjazdem), ale od 4 dni status rezerwacji się nie zmienił. Pieniądze mi pobrało, ale jak wracałem do booking z apki bankowej, to był jakiś błąd.

Ktoś coś? Czekać aż środki się zaksięgują, czy pisać do supportu? Drugie mieszkanie które opłacałem wcześniej, status zmieniło w ten sam dzień, stąd moje wątpliwości.

#podroze

Komentarze (5)

cebulaZrosolu

@WilczyApetyt  nie zaszkodzi napisać żeby mieć pewność. Ja bym pisał.


Z booking korzystam praktycznie zawsze jak coś rezerwuje ale nie miałem takiej sytuacji

Cybulion

Zastanawia mnie stojaca za tym logika. Masz problem z portalem. Chodzi o pieniadze. Masz w rekach telefon. Zamiast w tej samej aplikacji przeskoczyc na kontakt to zmieniasz apke na hejto i pytasz randomow z neta co zrobic. Nie rozumiem tej logiki. Nic a nic. Przeciez to nie boli poprostu zadzwonic na infolinie i zalatwic to z kims kompetentnym w pare minut ....

WilczyApetyt

@Cybulion pytam, bo może ktoś miał podobną sytuacje. Ostatnia rzecz na jaką mam ochotę, to użeranie się z supportem. Nie spieszy mi się z tym, mogę to załatwić nawet i za miesiąc. Więc czemu by nie zapytać, czy po prostu komuś, coś podobnego się nie przytrafiło? Te pieniądze i tak nie przepadną, wiem o tym.

Cybulion

@WilczyApetyt gorzej jak przepadną skoro nie masz ze strony bookingu zadnego potwierdzenia ze je dostal XD

WilczyApetyt

@Cybulion spokojnie, według banku niby dalej są przetwarzane, więc pewnie jak nie przejdą, to je zwyczajnie cofną. A jak nie, to wtedy będę interweniować. 😉

Zaloguj się aby komentować