Co zrobić w takiej sytuacji ?


Zostało mi 14 dni gwarancji.


Kupiłem płytę główną do komputera 3 lata temu. Padła mi niedawno a gwarancja na nią była.


Kupiłem w komputroniku. Gwarancja trwa 3 lata. W lutym się kończy.


Reklamowałem płytę główną, podobno trafiła do producenta. Producent stwierdził, że działa.


Ze sąsiadem informatykiem sprawdzaliśmy tę płytę główną i nie działała. Zamontowałem starą płytę i


ta działa i komputer chodzi. Zamierzam jeszcze raz sprawdzić ale jestem pewien, że nie odpali.


Co zrobić? Czy mogę w takim przypadku oddać płytę na rękojmi?


#pytanie #pytaniedoeksperta #komputery #prawo #technologia #nocnazmiana

Komentarze (4)

tripplin

@PanDomostos rękojmia zgodnie z prawem trwa 2 lata + jeśli dobrze kojarzę to jeśli wada nastąpi w drugim roku rękojmii, wydłuża ci czas na zgłoszenie wady o rok. także jest jeszcze szansa

D4n4ri

@PanDomostos czyli reklamowałeś przez sklep? Dlaczego nie bezpośrednio? Gigabyte? Sugeruje wykonać nagranie z prezentacją wadliwego działania od razu po odebraniu płyty. Nagranie do sklepu/serwisu producenta. Jak Cię zleją to uokik.


Zawsze jest 1% szansy, że to coś innego z konfiguracji jest winne lub po aktualizacji występuje konflikt. Dlatego na testach w serwisie sama płyta nie wykazuje usterek.

D4n4ri

@PanDomostos korekta: jak Cię zleją to rzecznik konsumentów a nie uokik.

PanDomostos

@D4n4ri ASUS nie gigabyte

Zaloguj się aby komentować