Komentarze (7)

MiernyMirek

@Pimenista2 LPG w 1.0, wtedy dopiero uzyskasz oszczędności.


Wyobraź sobie takie Cienkocienko w gazie, w środku rżnie disco polo na radyjku bez panela. No i podnoszący prestiż napis Blaupunkt na tylnej szybie.


Ehhh... nie dla psa kiełbasa, za wysokie progi.

Pimenista2

@MiernyMirek Jebać cienkocienko, tylko kałdi

Pimenista2

@MiernyMirek dla oszczędności to nadal bym jeździł dizlem. LPG to tylko odelżenie sobie głowy oraz dociążenie nogi.


Chyba że te śmiecie z ratusza i aktywiści zostaną pogonieni to wtedy będę szedł oczywiście w dizelka. Bo na ten moment szukam autka na za 2-3 lata i chcem się zorientować co i jak. Fajnie że chociaż wojewoda mazowiecki ma spore wąty co do SCT.


W Warszawce mój głos będzie miał kandytat który wycofa się z tego idiotyzmu.

atos

Ani jedno ani drugie, to są silniki z bezpośrednim wtryskiem i oczywiście są instalacje ale z dotryskiem benzyny wieć to tak srednio się opłaca o i są droższe Obecnie z silnikiem z wtryskiem pośrednim to masz Toyotę Astrę Dacię no i pozostaje jeszcze dużo aut z USA

Fulleks

@atos Możesz rozwinąć temat ? Też czegoś szukałem, raczej mocnego kombi tak w okolicach 200km pod gaz wokół 2015r i ogólnie to lipa jest.

Pimenista2

@Fulleks ja uważam że mówienie że bezpośredni wtrysk nie nadaje się do zagazowania to taki trochę mit i powielany stereotyp. Obecnie praktycznie wszystko idzie zagazować i będzie to generować oszczędności. A dotrysk paliwa, tak pod warunkiem wybrania tańszej instalacji. Przy czym nadal oszczędność będzie.

Krzysztof2033

@Pimenista2 Nie ma znaczenia w jednzm i drugim, przez wtrysk musi isć 20% benzolu TFSI jest mało wskazany do gazu.

Zaloguj się aby komentować