Ciągnik to nie tylko silnik, skrzynia biegów i osie napędowe, jak mogłoby się wydawać laikom. To znacznie bardziej skomplikowana konstrukcja, składająca się z setek precyzyjnie zaprojektowanych elementów, które muszą idealnie ze sobą współgrać.

O ile podstawowe podzespoły, takie jak silnik, skrzynia biegów czy most napędowy, można kupić jako gotowe komponenty, o tyle ich integracja w spójną całość wymaga indywidualnego podejścia każdego producenta. Kluczowe są elementy łączące – wsporniki osi, mocowania silnika do korpusu skrzyni, które trzeba zaprojektować i dopasować do konkretnego projektu.

To samo dotyczy układu hydraulicznego, w tym pomp, rozdzielaczy oraz wyposażenia kabiny. Każdy detal wymaga precyzji, a cały proces to ogrom skomplikowanej, żmudnej pracy, bez której ciągnik nie mógłby sprawnie funkcjonować.

Na zdjęciu przekrój oferty ciągników Farmer z Sokółki
2899c281-e1a6-4f4a-b44a-896d9139bc03
1

Komentarze (1)

@Matheo780 fajne, ale tagi, żeby nie spadło z rowerka

Zaloguj się aby komentować