Był taki okres w motoryzacji ,ze minivany miały prędkościomierz i inne zegary pośrodku deski rozdzielczej. Jest na to jakieś sensowne wytłumaczenie dlaczego? Skoro powrócono do "normalności" to jak wtedy to argumentowano? Ktos cos? Spania nie mam i mnie tak naszło.
#motoryzacja #hejtopytanie #nocnazmiana
SailorMoon

@GlosnoJasny w citroenie picasso mam schowek zamiast zegarów. W sumie wygodne.

5tgbnhy6

@GlosnoJasny zeby stary mog pilnowac czy stara nie piluje nawet jak go wiezie najebanego

QuickCharger

@GlosnoJasny

przez 15 lat miałem (dalej mam) takiego minivana z zegarami na środku. Kapitalna rzecz. Są zawsze widoczne, bo na drogę patrzysz się przez środek szyby, a nie lewy bok. W dodatku kierownica ich nie zasłania. Przesiadłem się na SUVa, który ma zegary klasycznie i jest tragedia. Szczególnie w tych trudnych dla kierowców czasach. Jadę na limicie 20 pkt. na koncie, ale nigdy nie wiem z jaką prędkością jadę. Zamiast się skupiać na pieszych egzekfujących swoje pierwszeństwo na jezdni już na chodniku, to schylam się pod kierownicę żeby kontrolować czy jeszcze mi prawa jazdy nie zabierają.

Dlaczego producenci powrócili do zegarów pod kierownicą? Bo minivany stały się obciachowe i z nimi takie zegary, a BMW czy inne Audi dwudziestoletnie sprzed ery minivanów wciąż są autami premium i przeszły okres zegarów na środku deski niezauważenie.

QuickCharger

@5tgbnhy6

stary mog pilnowac czy stara


U mnie stara kiedyś mogła tylko drzeć ryja jak widziała za szybko podnoszące się wskazówki na środku deski rozdzielczej. Teraz na środku mam wskazania temperatury oleju i ciśnienia w turbo i huja z tego rozumie.

Misio_Puszysty

@GlosnoJasny Czesc producentow jeszcze robi zegary posrodku (np. Toyota Prius). Argumenty sa dwa.

  1. Faktycznie mniej rozprasza niz tradycyjne zegary.

  2. Mniej problemow jak chcesz robic wersje z kierownica po drugiej stronie.


Za pare lat pewnie spopularyzuja sie wyswietlacze na szybie i problem sie rozwiaze

Zaloguj się aby komentować