BYŁ SOBIE CZŁOWIEK (moja krótka animacja, być może początek dłuższej serii)

BYŁ SOBIE CZŁOWIEK (moja krótka animacja, być może początek dłuższej serii)

YouTube
Przez ostatni miesiąc dłubałem sobie nową krótką animację. Między robotą, a remontem łazienki xD
Była to mocno spontaniczna rzecz i w większości improwizowana. Do tego stopnia, że część sekwencji robiłem klatka po klatce chronologicznie bez klatek kluczowych od razu na czysto. Może nie wyszło idealnie, ale wystarczająco moim zdaniem.
No i myślę, że może w wolnym czasie, kiedy nie będzie pomysłu na nic nowego, wracać do tego tematu i może wyniknie z tego jakaś seria. Póki co chciałem Wam pokazać pierwszy (może ostatni) odcinek krótkiej historii o Człowieku.

mój tag: #w8jek

Komentarze (16)

w8jek

poniżej kilka WIPów:

975ea2f2-3ce7-460d-8f53-9e614f5437e1
739309de-f8f8-4270-9b5f-9136734baf81
36f4cb77-38df-4bda-bf2e-2b4282f7f6e6
w8jek

miłego oglądania, opinie mile widziane

7fbb55b1-0819-47d3-a397-8c11e26671af
Heyto

Usiadłem wygodnie, otworzyłem piwo, obejrzałem i sam bym lepiej zrobił, ale mi się nie chce, bo właśnie idę po drugie piwo A tak na sero: kolaudacja w moim domu przebiegła pomyślnie! Zatwierdzam i czekam na kontynuację. Super!

hellgihad

@w8jek Naprawdę spoko, ale mam wrażenie że czasem za mało klatek w kilku momentach i nie wszystkie ruchy są tej samej płynności, np jak ta jaszczurka idzie w stronę drzewa albo jak pojawia się antylopa. No ale fajne - rób więcej

w8jek

@hellgihad dzięki, to myślę, że kwestia gustu, całość jest mniej więcej w 12 klatkach, ale czasami schodziłem do 8 czy nawet 4, ale to było celowe bo lubię taką "szarpaną" animację;)

jak chcesz płynną, to tutaj zrobiłem wszystko w 24 i to był masochizm już xD

https://youtu.be/G-t5BC67kc8?feature=shared

ChrissXRezner

@hellgihad Ilość klatek nie tyle gra znaczenie co iluzja ruchu. Gdzie możesz mieć 12 fps ale w jednej upchniesz cała sekwencję ruchu i użyjesz techniki jak smear by nadać jej dynamikę. albo zrobić 24 i zrobić motion blend. Dla mózgu będzie to efekt płynności przejścia między jednym stanem a drugim. Pewnie mniejsza ilość klatek to celowy zabieg autora.

7ae445e3-eb16-4130-a382-be6725ffdce7
hellgihad

@w8jek Widziałem, zajebiste

Ale jak widzę takie spadki płynności to od razu mi się wydaje że mi CPU nie wyrabia, mimo że wiem że to render. Taki odruch Pavlova xD

w8jek

@ChrissXRezner w punkt!

westberlin

@w8jek Fajnie fajnie, jedynie końcówka do dopracowania tzn spadanie gałęzi.

w8jek

@westberlin dzięki, ale niestety już musi takie zostać, przy kolejnej części postaram się lepiej!

JaktologinniepoprawnyWTF

Ciekawe skąd dźwięki małpy wziął ( ͡° ͜ʖ ͡°)

w8jek

@JaktologinniepoprawnyWTF kolega ma taką zdolność, że potrafi małpę naśladować xD na dniach przygotuje krótki filmik z nagrywania dźwięków bo całkiem zabawne to było

Zaloguj się aby komentować