Brain Fight | L | 160% | Kyrre
4 + 1 = 5

Start z dwoma zamkami. Cel przetransportować artefakt do konkretnego zamku. (róg obfitości)
Każdy z graczy startuje na swojej wysepce z kopalnią każdego typu, są też pomniejsze wysepki z bronionymi artefaktami i zasobami.
Na początku udałem się na zwiad, zauważyłem miecz armageddonu i kulę ognia, po wybudowaniu jednostek zająłem oba artefakty, i pomimo strat bardzo się przydał art, bo armageddon z kulką nawet na wojowniku daje radę, po jakimś czasie waliłem po ponad 1k co bardzo pomagało w walce z wrogimi bohaterami.

Niestety autor zapomniał o ustawieniu TP. Może jest. MORZE NJE. W każdym razie, na 5 zamków w tym dwa towery nie trafiłem na niego, co MOCNO spowalnia rozgrywkę - bo trzeba się wrócić po wojska, dotrzeć z powrotem i tak dalej. Za to prawie w każdym zamku jest Fly.

I wiecie co w tym jest śmiesznego? Że dzięki temu czarowi można olać strażnice, namioty i legiony potworów broniące artefaktu (KURA-KNOPIA xd) i po prostu go zdobyć i wy⁎⁎⁎ać na kabaczki do Niemiec (e-e znaczy Erathii). Okazało się, że blisko jest zamek, do którego trzeba dostarczyć artefakt, no przynajmniej nazwa się zgadza. Wchodzę i nic. Myślę - niezły trolling. Gdzieś musi być zamek o takiej nazwie. No i jest. Na południe "głównego" kontynentu. Tylko że wtedy o tym nie wiedziałem, i wróciłem się zwerbować wojska, co znowu zeżarło mnóstwo czasu.

Byłaby to w miarę mapka, ale przez nieprzemyślane rozwiązania mechaniczne, jest zwyczajnie słaba, ponieważ jest tego więcej - jak brak ustawienia przyzwania statku na sztywno w gildii miejskiej, brak stoczni na mniejszych wyspach (statku nie przyzwiesz, bo nie masz czaru, więc się wracasz, i wracasz), wspomniane namioty, strażnice, potwory.


#tysiacmaph3

57f3f207-2789-4a7f-949f-b28c21c439fb

Komentarze (1)