Averness | L | 160% | Solmyr
10 + 1 = 11
Z początku wydaje się mapą typowa duel 3vs3 i właściwie taką jest, ale z twistem. Jest to duel północ (my) vs południe plus dodatkowy gracz w podziemiach i pośrodku na powierzchni z zamkiem, ale ten nie ma włączonego patrolu i pilnuje przejścia do swojego zamku (o nazwie jak mapa).
Cel mapy to albo zbudować graala albo podbić wszystkich wrogów. Ci z powierzchni już w 3 miesiącu nie istnieli, ale zagwozdką był brązowy, udałem się do podziemi, i typ miał coś koło 30 czarnych smoków i 50 czerwonych, za dużo. Zresztą gra w komunikatach informuje, by się ich wystrzegać. Maja oni ustawiony patrol na parę pól, więc nie opuszczą swojego obszaru. W międzyczasie mój sojusznik podbił brązowego na powierzchni, który miał dużą armię i jego zamek podczas gdy ja truflą nosową obijałem się w podziemiach.
W końcu udało się zdobyć Graala, ale nie da się go nigdzie zbudować w zamkach które do mnie należą, trochę zonk. Ale pamiętając nazwę mapy udałem się do zamku sojusznika, który go zdobył, i tak jedyną budowlą, który da się zbudować w zamku ally to graal. Wsio. Mapa wygrana.
Wybór towera to chyba też nie był najszczęśliwszy pomysł, ponieważ ma niskie szanse na bojowe, czy przydatne skille. Brak logistyki, offense, tyle że trafiła się taktyka. Ale z drugiej strony na mapie prawie nie ma artefaktów, praktycznie to co mam pozyskana z handlarza artefaktów, ale losowania były bardzo słabe, nie ma butów, rekawic, więc ponownie bohater był mega wolny.
Czy polecam mapkę? Noo można pograć, nic szczególnego, ale też odpychającego. A, jest na pewno DD - ale to sprawdziłem na sam koniec, wcześniej miałem na co wydawać surowce, więc nawet nie użyłem tego czaru.
SPOILER ALERT PONIŻEJ - NIE CZYTAJ, JEŚLI CHCESZ ROZEGRAĆ MAPĘ!
Należy udać się do podziemi, jedynym wejściem, przejść dokładnie na przeciwległą stronę mapy, za strażnicą gdzie sa czarni rycerze oraz wampiry udać się za ścieżką, pokonać diamentowe golemy i pole za nimi jest grall
#tysiacmaph3
