AEO zyskuje a lulu traci
Hmm znak czasów?
#gielda


AEO zyskuje a lulu traci
Hmm znak czasów?
#gielda


@Anty_Anty nie, spadki lulu mają podłoże fundamentalne. Przyczyny są w raportach finansowych, a nie w kampaniach reklamowych. Wycena się urealni.
@Budo A czy reklamy miały wpływ na wynik finansowy firmy? Tak/Nie, fundamentalne/niefundamentalne
Przykład Jaguara tutaj jest mocno wymowny.
@Anty_Anty nie, nie miały. Wycena była oderwana od fundamentów i teraz nagle się rynek kapnął. Lulu wyniki ma dobre i stabilne, ale oczekiwania były po prostu z kosmosu. Ludzie, którzy mówią "go woke go broke" jak netflix, albo disney mają słabszy kwartał to debile i tu jest podobnie. Szkoda, że ci sami ludzie siedzą cicho jak kolejny kwartał jest rekordowy, a o sezonowości to w ogóle nie słyszeli. Weźcie wyluzujcie.
Kolejna kwestia - taryfy. Trudniej jest oszacować wpływ taryf na biznes takich firm jak jlr czy lulu, za to łatwiej jest krzyczeć, że uuu różowy samochód i murzyn w reklamie.
btw jeśli chodzi o jaguara, to skoro obecnie nie sprzedają i nie produkują samochodów, to jak niby mają mieć dobre wyniki? Ta przerwa jest planowana. Jak im wyjdzie to się zobaczy, ja dużej wiary nie mam, ale nie przez ideologię, ale przez to że na ich produkt nikt nie czeka. Natomiast całe jlr wyników też tragicznych nie ma.

@Budo Tak,Disney i inni mieli słabszy kwartał bo dostarczył produkty których ludzie nie chcieli.
Zagrali przeciw rynkowi i nie wyszło, wchodzi nowe pokolenie z innymi wymaganiami i zapewne jak zawsze firmy znowu się zaadaptują.
Co do lulu to nawet ich nie śledzę ale AOE zaskoczyło dzięki reklamom a czy trend się utrzyma? W mojej opinii tak , bo schemat powtarza się coraz częściej w każdej z branż.
@Anty_Anty za reklamami muszą iść lepsze fundamenty, zysk, ebidta, wyższe marże, akwizycje, spadek kosztów pracowniczych, rozsądne dywidendy itd. Sam image marki, czy kampanie reklamowe nie tworzą ceny akcji.
@Budo z jedną częścią zdania się zgodzę z inna nie
Rozumiem o co ci chodzi ale jednak będę stał przy swoim, reklama w sensie strico nie wpada w fundamenty tylko na nie wpływa, klasyka.
To że reklamy nie wpływają na cenę akcji to się nie zgodzę, wpływają i to mocno chociażby przez to że budują lub niszczą zaufanie, jeżeli widzisz że kampania reklamowa oddziłuje intensywnie na odbiorcę to ustawiasz się spodziewany wynik, zysk/strata.
Resist capitalism xD Korpo notowane na giełdzie, ponad miliard $ dochodu i prawie 800 sklepów na całym świecie.
Zaloguj się aby komentować