Aktualizacja stanu złożenia.


  • Skrzynia uszczelniona, elementy eksploatacyjne zmienione, zalany nowy olej. Mocowanie założone ze śrubami odwrotnie - będę mógł wykręcić same śruby i wyjąć skrzynię, łapy zostaną przykręcone. Jedyny mankament to urwany pin od czujnika wstecznego. Czujnik o dziwo tani nie jest.

  • Lewa strona silnika złożona, gaźnik z dodatkową przekładką siedzi.

  • Prawa strona jest problematyczna. Osłona jest pogieta i koniec końców nie pasuje jeden otwór pod śrubę M8. Śruby też gdzieś mi wcięło. Termostat wymaga nowej podkładki zabezpieczającej (jedzie). Czekam też na podkładki do miski.

  • Dopiero w kolejnym tygodniu pojadę po szpilki łap tłumika i aparatu.

  • Do przykręcenia po jednej śrubie zabieraka jak już się przetoczy furę.


#macmajster #diy #zrobtosam #maluch #fiat126p #cygańskiezłoto

126cf8fd-de85-48b5-a958-4b2fa7114efe
88c024bd-064f-40ce-bb77-efbb3cb2dbf8
6f34eef6-7d98-4223-8bbf-3a1c8e9be872
826acbdc-46a6-4406-a653-61d377c0df6e

Komentarze (5)

SST82

A zrób eksperyment. Podłącz do niego paliwo i akumulator a następnie uruchom go tak jak leży.

Ciekawie czy jak zacznie skakać po pomieszczeniu to sobie miskę olejową zaklepie do tego stopnia, że się wał zatrzyma

macgajster

@SST82 miska jest amelininowa, dużo twardsza. Uruchamiałem jeden, na obrotach jałowych nie skakał w stojaku. Znajomy czasami silniki V4 uruchamia luzem na podłodze i nic się nie dzieje.

SST82

@macgajster Ale w maluchu tłoki nie chodzą na przemian chyba. To potęguje "drgania" silnika. Tak mi się wydaje.

macgajster

@SST82 tak, ale jest jeszcze przeciwwaga na wale i te drgania nie są aż tak silne żeby silnik skakał po podłodze

Zaloguj się aby komentować