13 + 1 = 14


Tytuł: DOOM II

Developer: id Software

Wydawca: GT Interactive

Rok wydania: 1994

Gatunek: strzelanka pierwszoosobowa

Użyta platforma: Steam Deck

Ocena: 8/10

Czas do ukończenia: 9h


Ustawiłem wyższy - nie najwyższy poziom trudności - i tak do 9 levelu dawałem rade potem już nie - duży przeskok względem domyślnego

2 poziomy na kodach przeszedłem(wstyd) następne levele to na domyślnym poziomie trudności.

Niektóre levele mocno rozbudowane że i 30 min szukałem przełącznika itp a inne w 8 min zaliczone.

Przy finale obniżyłem poziom trudności o jeden choć raczej nie trzeba było bo nie wiedziałem co trzeba robić i walczyłem na okrągło z tymi potworami Tylko na tej i jeszcze innej mapie skorzystałem z walkthrough.

Przypadkowo trafiłem na mapę z Wolfenstein 3D. Niestety ocenzurowali to skurczybyki


Do zaliczenia zostały dodatki jakie są w pakiecie Doom I i II

#gamesmeter

#gry

2a8000f1-e34e-4d3f-8a29-052257821e14

Komentarze (6)

Okrupnik

Wolfenstein/doom I/doom II jakakolwien inna ocena niż 10/10 (ewentualnie 11/10) jest nie do zaakceptowania xD

SuperSzturmowiec

@Okrupnik 8 to bardzo dobra. Idealna ciężko powiedzieć. Trzeba było zagrać 1994 by stwierdzić.

ZohanTSW

To co, następny Final Doom? Plutonia Experiment tworzona przez psychopatów? Dla zabawy polecam sobie spróbować poziom 32 z Plutonii xD

ZohanTSW

Generalnie jestem wychowany na Doomie z PlayStation, wydaje mi się że był odrobinę prostszy od PCtowego kosztem tego, że śmierć = grasz poziom od początku. Wiele poziomów jest innych, ale chyba największą różnicą jest brak Archvile'a. Jak ogólnie doszedłem do takiej wprawy, że gram zawsze na najtrudniejszym poziomie (nie licząc tego co się wrogowie odradzają) i każdego przeciwnika jestem w stanie rozwalić dubeltówką tak archvile sprawia mi problemy i znienawidziłem tego dziada od pierwszego spotkania. Okropny przeciwnik

SuperSzturmowiec

@ZohanTSW nie wiem co tam jest. Teraz w robocie i nie brałem SD

otoczenie_sieciowe

> Niestety ocenzurowali to skurczybyki

@SuperSzturmowiec

Zaloguj się aby komentować