102 + 1 = 103


Tytuł: Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Autor: Robert Cialdini

Kategoria: poradnik

Wydawnictwo: GWP

ISBN: 9788374894937

Ocena: 8/10


Wysoka ocena, ponieważ bardzo przyjemnie się czytało, szczególnie rozdział "zaangażowanie" . Autor nie chce nazywać tego podręcznikiem dla sprzedawców, jednak z humorkiem to bym tak określił tę książkę.


Wiadomo pisał Amerykanin to przykłady są głównie stamtąd, sporo odnośnie religijnych zgrupowań co jest mi bliskie bo w moim mieście działają i trochę obserwuję jak działają. Sporo opisanych badań co też jest atutem, eksperyment Miligrama znałem, więc go pominąłem. Przykłady z Polski były w zdjęciach, oraz dopiskach, czy listach od czytelników.


Podczas czytania robiłem przerwy bo przypominały mi się sytuacje, gdzie spotkałem się, z wspomnianymi metodami. Współcześnie kontakt z człowiekiem na żywo jest mocno ograniczony, więc może być niezbyt aktualna książka na mój chłopski rozum.


Mam nadzieję, że zwiększy to moją świadomość i rzadziej będę dawał się naciągać. Spróbuję być miłym dla ludzi i sprawdzę czy coś mi to da.


Wygenerowano za pomocą https://bookmeter.xyz


#bookmeter #psychologia #ksiazki

07e591cb-445c-4503-a6b4-44747b0df169

Komentarze (2)

Yes_Man

@Dudleus Biblia każdego handlowca ( ͡o ͜ʖ ͡o)

m_h

Przed świętami jak JW chodzili po domach to chcieli wcisnąć mi ulotkę, pobiegłem właśnie po tą książkę żeby przeczytać fragment o ulotkach. Miny mieli niesamowite.

Zaloguj się aby komentować