
Spółka Polskie Porty Lotnicze rozstrzygnęła przetarg na promocję lotniska w Radomiu. Do tej pory podpisano pięć umów o łącznej wartości 1,3 mln zł netto. Czy działania marketingowe pomogą podnieść atrakcyjność radomskiego portu lotniczego?
Polskie Porty Lotnicze (PPL) planują zwiększyć promocję lotniska Warszawa-Radom, aby odwrócić spadkowy trend w ruchu pasażerskim. Pomimo odnotowanego w sierpniu spadku liczby pasażerów, zarząd portu inwestuje w kampanie marketingowe.
Kolejne dwie umowy z dwoma podmiotami, których wartość wynosi 4,5 mln zł netto, obecnie oczekuje na podpis. Wnioski dotyczące tych umów są obecnie rozpatrywane przez Radę Nadzorczą ze względu na przekroczenie początkowych szacunków budżetowych. Jednocześnie Polskie Port Lotnicze planują przygotowanie kolejnego przetargu, którego wartość uzupełniająca wyniesie 4,2 mln zł netto, co pozwoli na osiągnięcie łącznego budżetu na poziomie 10 mln zł netto, jak wcześniej planowano. [...]
#wiadomoscipolska #radom #lotnisko #polskieportylotnicze #promocja