Wydaje mi się, że znalazłem przyczynę kijowej trakcji parowozu. Przy skręcie sprzęg w granicznej pozycji dość mocno próbuje wypchnąć parowóz z torów. Wszystko przez to, że lego nie zdecydowało się na zastosowanie standardowych magnetycznych tylko przycięło parę groszy dało łączniki technicowe A takie rozwiązanie nie jest przygotowane do pchania całości. Może jakby przebudować lokomotywę pod napęd to by to jeździło lepiej.


#lego #niepoprawnelego

6f7f9f0c-c42b-4336-9ead-1d5ad93f5a09
PanNiepoprawny userbar

Komentarze (1)

Heheszki

@PanNiepoprawny Odboje na wagonie i loko, dległość na styku min. 2x średnica koła, +trzecia szyna na łuku +przechyłka. Tyle możesz. Mechanizmu różnicowego raczej nie. Kobita dobrze mówiła

Zaloguj się aby komentować