Podwozie było dobre, a szyny... szyny były złe.
https://youtu.be/UKFb2V3RPUI
@cododiaska Sądzę że tutaj się rozchodzi o rejony tektoniczne. Trzęsienia ziemi popsuły te torowiska.
Trzęsienia ziemi w Serbii?
To tylko prosowieska mentalność w bałkańskim wydaniu.
Gorsze, niż trzęsienia ziemi.
@cododiaska Obejrzałem przewijając bo tam niema nic poza tym jak ruszające się podkłady bo grunt szlak trafił. I nie wiem co to znaczy #mikole
@cododiaska Jak naprawiają takie łączenia? Całego odcinka szyny pewnie nie wymieniają. Jeszcze dochodzi fakt wybrania podłoża od tych stuków.
Poza kompleksowym remontem nawierzchni kolejowej, która zakłada wyprucie wszystkiego do gołej ziemi i odbudowę od zera, to najprościej wymienić spróchniałe podkłady i połamane łubki (te płaskowniki łączące szyny, przykręcane na śruby). Jeżeli szyna jest pęknięta poza złączem łubkowym, to doraźna naprawa polega na wykonaniu w miejscu pęknięcia... złącza łubkowego
Przecież wyjaśnienie jest bardzo proste:
Koła pociągu są okrągłe.
Skoro są okrągłe, to ich obwód jest równy 2*pi*r
pi to 3,14 z małym hakiem
Ten hak się tłucze.
Zaloguj się aby komentować