Wczoraj odbierając paczkę z paczkomatu InPost, po otwarciu skrytki okazało się że jest pusta. Od razu zadzwoniłem na infolinię, rzekomo przyjęto moje zgłoszenie. Paczka widnieje dalej w apce jako "odebrana", żadnej informacji o przyjęciu zgłoszenia, zgłoszeniu problemu nie dostałem. Usluszalem tylko że dziś (piątek) lub w poniedziałek ktoś sprawdzi paczkomat, czy tej paczki nie ma w innej skrytce. Jesli jej nie będzie to wtedy mogę zgłosić reklamacje.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy to normalne że nie mam żadnej informacji zwrotnej o zgłoszeniu? Dodam że jak poprzednio zgłaszałem nieczynny paczkomat to w ciągu kilku minut miałem powiadomienie o zgłoszeniu na SMS i mail. Może powinienem to zgłosić w jakiś inny sposób?
#inpost #pytaniaiodpowiedzi

Zaloguj się aby komentować