Warmińsko-Mazurskie znalazło argument, by pociągów Szczytno – Ostrołęka nie było

Warmińsko-Mazurskie znalazło argument, by pociągów Szczytno – Ostrołęka nie było

rynek-kolejowy.pl
Moim zdaniem mocny kandydat do kolejowego absurdu roku: "Trwa modernizacja międzywojewódzkiej linii kolejowej nr 35 łączącej Ostrołękę ze Szczytnem, ale prace są prowadzone tylko na obszarze administracyjnego Mazowsza. Mimo że technicznie możliwe byłoby uruchomienie także na warmińsko-mazurskim odcinku trasy, samorząd nie planuje na razie ich zlecania" XDDD
Warmińsko-mazurskie be like: WON Z MOJEGO BAGNA ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Komentarze (2)

dziedzicpruski

Ciekawostką jest, że od strony Szczytna doprowadzono nowy tor do lotniska w Szymanach, nazywanego szumnie Portem Lotniczym Olsztyn - Mazury. Do stacji Olsztyn Główny jest stamtąd ok 56 km. To lotnisko boryka się z małą ilością chętnych do latania pasażerów. Otwarcie tego tego lotniska na województwo mazowieckie, mogłoby być bardzo korzystne dla tego lotniska, a tym samym dla województwa warmińsko-mazurskiego. Kolejowa odległość do Ostrołęki to ok 83 km.

Podobnie, uruchomienie całej linii nr 35 miałoby korzystny wpływ na ożywienie ruchu pasażerskiego na obszarze tego województwa. Więcej chętnych pasażerów, to więcej połączeń np do Trójmiasta i dalej.

Jest mocno niezrozumiałe, dlaczego władze warmińsko-mazurskiego mają to w dupie, zamiast się cieszyć i robić wszystko w kierunku zwiększenia ruchu kolejowego w regionie.

Niemcy, którzy na tych terenach doprowadzili kolej do centrum każdego miasteczka, to się w grobach przewracają.

KreatywnyNickzPiwnicy

@dziedzicpruski To jest jawny sabotaż, szkoda gadać

Zaloguj się aby komentować