
Podobno żyjemy w XXI wieku? Dziś byłem w pewnym salonie Vectra w Warszawie, by załatwić przedłużenie umowy, bo mi się kończy. Trafiłem na panią, która na moją prośbę o rozmowę pisemną wykrzywiła...
#vectra #internet #dyskryminacja

Podobno żyjemy w XXI wieku? Dziś byłem w pewnym salonie Vectra w Warszawie, by załatwić przedłużenie umowy, bo mi się kończy. Trafiłem na panią, która na moją prośbę o rozmowę pisemną wykrzywiła...
#vectra #internet #dyskryminacja
@Shakar to że nie został obsłużony to trochę kiepskie, ale porównanie jakie zastosował jest co najmniej nie na miejscu.
Mógł powiedzieć jeszcze, że po wyjściu z salonu zaczęli do niego strzelać naziści.
@Shakar @Jason_Stafford No bardzo zle to zformulowala, nie jestesmy w stanie tego zrobic by lepiej zabrzmialo, no ale dalej pytanie dla k⁎⁎wa czego? Nie co to za problem wyciagnac lapka notatnik na full ekran i zalatwic z panem co i jak. Firma powinna oczywiscie dojsc do sedna sprawy a pani podziekowac za … wy⁎⁎⁎⁎⁎olic na zbity ryj, wiem ze czasami BTC jest po⁎⁎⁎⁎ne ale w tym przypadku to jest czyste skurwysynstwo.
@ErwinoRommelo to z lapkiem to akurat mógłby być problem - np. w salonach play mają ustawiony monitoring na swoje stanowiska robocze i tam nie pokombinują z przestawieniem ekranu w stronę klienta. Trochę jak w bankach
@moll no nawet kartka i dlugopis wystarczylaby. Chyba ze istnieje jakies prawo ze do obslugi takiej osoby musi byc ktos przeszkolony zeby nie bylo niedomowien / wykorzystania pozycji ale chyba ten pan ktory z tym zyje dosc sporo by o tym wiedzial. Mi sie wydaje ze nie chcialo jej sie kabinowac i myslala ze go zplawi.
@ErwinoRommelo nie wiem jakie mają procedury odnośnie obsługi takich osób (może nie mają, a baba głupia i nieobyta) - odniosłam się tylko do pomysłu z lapkiem, bo na to akurat mogą być procedury typu nie wolno obracać w stronę klienta i elo
Zaloguj się aby komentować