W sprawie braku dostępności #hejto najbardziej martwi brak komunikacji z użytkownikami - przez to właśnie nastąpił exodus użytkowników z wykopu. Nie ważne czy przyczyną był DDoS, osiągnięty limit budżetu na AWS czy rumun i jego cała rodzina to o ile lepiej wyglądałoby to PRowo, gdyby społeczność była na bieżąco z tym co się dzieje i myślę, że mogłoby się to przełożyć na skok liczby patronów
#awaria
PanHeniek

@spokolok0 +1 @hejto wołam

spokolok0

Fajnie, że są linki do platform społecznościowych w menu, a jeszcze fajniej byłoby się przy ich pomocy komunikować. Zdaje sobie sprawę ze skali nowych użytkowników, która w ostatnich dniach przybyła - spoko, klęska urodzaju. Ale pamietajmy o transparentności i nie bójcie się tam w @hejto prosić userów o pomoc. Trochę w duchu idei, pomożecie? Pomożemy!

jinnoman

@spokolok0 Mogliby podać jakieś informacje co się wogóle dzieje i skąd te problemy. To milczenie niepokoi. Dodatkowo pomyślałbym o użyciu konta na Twitterze do komunikacji w takich sytuacjach.

spokolok0

@jinnoman jak najbardziej! Obawiam się spirali upadku nakręconej przez na prędko wdrażane hotfixy na live, które nieprzetestowane mogą przynieść więcej strat i frustracji niż korzyści. A tu trochę brak zarządzania „kryzysem” - stało się x, robimy y, lepiej będzie za z.

Blask

@spokolok0 rumuna bym wykluczył ponieważ teoretycznie obiecał nie robić gnoju na #hejto ale DDoS jest prawdopodobny.

Zaloguj się aby komentować