W ostatnich latach zauważalny jest trend upraszczania logo przez popularne marki, co nie zawsze spotyka się z uznaniem konsumentów. Jest to chwilowy trend, czy może nowy standard na kolejne dekady?

https://www.youtube.com/watch?v=r2BUyn2yuw8

#technologia #grafika #ciekawostki #biznes
Trupus

Jest to legalny sposób na upuszczenie dużego hajsu z firmy ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

dez_

Słuchaj, jesteś marketingowcem, specem od PR albo jeszcze jakiegoś innego szamaństwa. Coś musisz robić, nie możesz tylko wymyślać jakie nowe grupy spamować mailami . Cyk zmieniasz logo i premia się należy.

size

@SoLUffka główny powód to nowe kanały promocji marki z danym logotypem. W tej chwili userzy mobilni stanowią większość użytkowników internetu, należy się więc dopasować do urządzeń mobilnych (nie tylko telefonów, ale też smartwatchy, konsolek do gier, telewizorów, systemów inforozrywki w samochodach, a nawet lodówek itd.).

W motoryzacji natomiast też można zaobserwować kilka zmian głównych logo samochodowych marek np. Peugeot, Dacia, Fiat, VW itd. Te zmiany są podyktowane praktycznością - w autach coraz częściej montuje się radary do wykrywania kolizji/aut przed nami, więc miejsce pod znaczkiem marki jest do tego idealne. Stąd nowe symbole są zazwyczaj większe i zaprojektowane tak, by dało się wstawić pod nie radar.

Kolejny, ostatni powód to zwyczajny ruch PR-owy, po prostu odświeżenie brandingu zwraca uwagę, powoduje dyskusje itd

dez_

@size a to czujników nie montuje się przy lusterku na przedniej szybie?

size

@dez_ czujniki to nie radar. Ten drugi nie odpowiada za parkowanie (przeważnie czujniki pracują tylko przy niskich prędkościach), ale działa cały czas podczas jazdy (od 0 do nawet 200km/h).

100mph

Zalezy od rozwiazania technicznego. Przykladowo Ford Mondeo/Fusion poprzedniej generacji na rynek europejski mial montowany radar a na rynek amerykanski kamere przy lusterku srodkowym ;)

Zaloguj się aby komentować