TurboDymoMan. Jak tworzyć dobre reklamy

TurboDymoMan. Jak tworzyć dobre reklamy

TrueStory
TurboDymoMan to postać pochodząca z niegdyś emitowanych reklam nieistniejącej już sieci komórkowej. Stanowiący parodię archetypu superbohatera jegomość zyskał dużą popularność wśród widzów. I to do tego stopnia, że kiedy zastąpiono go inną maskotką, została ona zbojkotowana. Można było tych reklam nie lubić, ale fakt, że przez prawie 3 lata nakręcono ich naprawdę wiele, a ludzie dosłownie domagali się przywrócenia TurboDymoMana, świadczy o tym, że ta akcja promocyjna stanowiła strzał w dziesiątkę.

Komentarze (1)

ZohanTSW

Reklamy Plusa i sieci od Plusa to było coś fantastycznego, były pamiętane przez swój humor, a nie bycie irytującym. Aczkolwiek czy kopytko to były naprawdę hity. Szkoda że inne firmy poszły w tanie, prostackie chwyty w reklamach wedle maksymy "nie ważne jak mówią, byle mówili".

Zaloguj się aby komentować