Transfer oryginalnej tekstury na metahumanowe UV się udał i nawet dostałem lepszy model, żeby odwzorować geometrię dla metahumana niż to co wygenerowałem wcześniej przez metahuman identity z oryginału - w Faceform Wrap mam więcej kontroli nad tym gdzie umieszczam punkty do deformacji modelu (niestety to trial i nie mam kasy, żeby kupić pełną wersję bo kosztuje toto 570 USD) #unrealengine #gamedev #grafika3d #wiedzmin

2abb9c16-860b-4c78-a8fd-63cb0c9a025f

Komentarze (4)

MrGerwant

A tak wygląda z włosami (oczywiście to gotowe groomy przygotowane przez epic ale fryzura nawet pasuje do jego hairline)

efcdcdad-4969-4f77-8c89-cd5ad1be0d5d
Ravm

@MrGerwant ten wąs niejedną czarodziejką trząsł.

Vakarian

@MrGerwant was trochę Vesemirowy

MrGerwant

@Vakarian zapuścił w hołdzie swojemu mistrzowi ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Zaloguj się aby komentować