Szukam auta, którym w komforcie i prestiżu można polatać po błocie ( ͡º ͜ʖ͡º) Chodzi o samochód klasy SUV z dawnych lat, kiedy miały jeszcze co nieco wspólnego z terenówkami. Zastosowanie to w sumie bardziej turystyka offroadowa, ale byłoby spoko, gdyby na oponach AT radził sobie jako tako z błotem i piaskiem. Na myśli mam coś pokroju Mercedesa ML pierwszej lub drugiej generacji, Volkswagena Touarega a może jeszcze coś innego? W środku chciałbym mieć na bogato więc najlepiej segment E. Ktoś coś?
#samochody #motoryzacja #offroad #4x4
f3e5537f-602c-4f25-94e6-bbfffea8f06e
radidadi

w oba te samochody włożysz w rok więcej niż za nie zapłacisz, poszukaj lepiej coś amerykańskiego, jakiś jeep albo Lincoln navigator;)

Zly_Tonari

@pogop stary vag w teren to proszenie się o ciągły serwis. Szukaj Land Cruisera, Range Rovera P38, Nissana Patrola, Mitsubishi Pajero Sport. Ewentualnie sorento ale benzyna bo ropniaki mają padające wtryski( terracan blizniaczo)

Jeśli zależy na komforcie i bezawaryjności ale prestiż już nie bardzo to ssangyong Korando/musso lub tani egzotyk Tata Safari

Zly_Tonari

@radidadi komfort w Jeep-ie występuje tylko w Grand Cherokee

pogop

@Zly_Tonari z tym prestiżem to żartowałem ;) ale z komfortem już nie. Kopia wpisu jest na wykopie i tam mi doradzono Murano i chyba fajna opcja.

Kubilaj_Khan

@Zly_Tonari tuareg to chyba jest na płycie cayenne. Tak mówił mi mechanik a to są duże wydatki. Jak ktoś napisał wyzej kup RR lub Defendera. Patrol, Pajero lub Land Cruiser.

Zly_Tonari

@pogop renault Murano? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

To jeżdżące błędy serwisowe.

Terrano

hmmmm stary ml spoko ale żeby on był komfortowy.... e nie no i 2,7 diesel i jego kultura pracy hmmm pozostawia wiele do życzenia. touareg to dłuższa historia swojego czasu tez na niego chorowałem ale tak to vw ale ceny części to jak za a8 na pneumacie komfort jazdy bajka ale lepiej tego nie topić poza tym tam komputer jest umieszczony w bardzo pomylonym miejscu( nogi kierowcy) no i silniki z benzyn masz tylko 4.2 moi to bardzo dobry silnik do gazu ale występuje raczej w biedniejszych wersjach wiec zostaje Ci 3.0 a tam na start 10 w rozrząd nie wspominam o 5.0 bo to już w ogóle jakiś pomysł z czapy ze swojej strony polecał bym wk albo Commandera chociaż tez drugi w środku to w sumie nie jest za wielki i miejsca na nogi mało w brew zewnętrznym gabarytom

Zaloguj się aby komentować