Steam Deck Client Update i SteamOS 3.3.2

Steam Deck Client Update i SteamOS 3.3.2

hejto.pl

SteamOS 3.3.2

Tryb dokowania
  • Dodany interfejs wyboru rozdzielczości i częstotliwości odświeżania w Ustawieniach wyświetlacza
  • Automatyczne unikanie problematycznych rozdzielczości, takich jak 4096x2160 lub tryb 30Hz na zewnętrznych wyświetlaczach
  • Ulepszono wykrywanie podłączania wyświetlacza zewnętrznego podczas pracy.
  • Naprawiono problemy z kontrolą kamery w grze podczas używania fizycznej myszy
  • Naprawiono współczynnik proporcji i rozdzielczość nie są prawidłowo przełączane w interfejsie Steam po ponownym podłączeniu zewnętrznego monitora
  • Naprawiono problem, w którym klatki mogły spadać na zewnętrznych monitorach przy niższej częstotliwości odświeżania
Ogólne
  • Naprawiono błąd w grze Red Dead Redemption 2
  • Poprawiono tempo generowania klatek podczas compositingu (np. gdy włączony jest FSR)
  • Poprawiono szybkość wykrywania dotyku/oddawania dotyku
  • Zmodyfikowano deskryptory USB w celu wsparcia nawigacji po kontrolerze w menu EFI podczas rozruchu
  • Poprawiono aktualizację firmware'u kontrolera przy każdym starcie systemu
  • Naprawiono scenariusz, w którym operacja formatowania karty SD mogła zakończyć się niepowodzeniem
  • Naprawiono problem, w którym małe dotknięcia były ignorowane na krawędziach niektórych gładzików
  • Naprawiono niechciane, losowe zdarzenia haptyczne
  • Naprawiono wyrównywanie głośności dźwięku startowego w różnych modelach

Klient Steam

Ogólne
  • Poprawiono wydajność podczas renderowania ekranu głównego
  • Pola tekstowe czatu są teraz automatycznie skupiane po otwarciu karty czatu
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których synchronizacja z chmurą była próbowana w trybie offline
  • Naprawiono problem z haptyką przy uruchamianiu
Tryb zadokowany
  • Dodano przełącznik pozwalający Steam Deck automatycznie kontrolować rozdzielczość wyświetlania dla zewnętrznych wyświetlaczy. Po włączeniu, Steam Deck automatycznie dostosuje rozdzielczość, aby uzyskać najlepszą wydajność na wyświetlaczach o wyższej rozdzielczości.
  • Steam Deck śledzi teraz ustawienia częstotliwości odświeżania i limitu FPS niezależnie dla wewnętrznych i zewnętrznych wyświetlaczy
  • Domyślnie wyłączono przełączanie częstotliwości odświeżania za pośrednictwem menu szybkiego dostępu dla zewnętrznych wyświetlaczy. Alternatywne częstotliwości odświeżania są nadal dostępne poprzez rozwijanie rozdzielczości w Ustawieniach->Wyświetlacz.
  • Dodano przełącznik w ustawieniach deweloperskich, aby ponownie włączyć przełączanie częstotliwości odświeżania w menu szybkiego dostępu dla zewnętrznych wyświetlaczy. (Należy pamiętać, że wbudowany wyświetlacz Steam Deck został sprawdzony pod kątem obsługi pełnego zakresu częstotliwości odświeżania dostępnego w suwaku, ale w przypadku arbitralnych wyświetlaczy zewnętrznych nie możemy zagwarantować, że kombinacja rozdzielczości i częstotliwości odświeżania będzie funkcjonalna. Może to prowadzić do scenariusza, w którym zewnętrzny wyświetlacz nie wyświetla obrazu, więc nie ma łatwego sposobu na cofnięcie zmiany. Bądźmy smokami, nie zalecamy włączania tego ustawienia).
Steam Input
  • Konfiguracje kontrolerów są teraz automatycznie przełączane do trybu per-device, gdy jednocześnie podłączonych jest kilka takich samych kontrolerów
  • Podglądy menu wirtualnego w Konfiguratorze podświetlają teraz odpowiedni przycisk podczas przechodzenia do powiązanego z nim polecenia na liście poleceń
  • Zmniejszono występowanie podwójnych aktywacji po naciśnięciu przycisku Soft Press na panelach dotykowych i pałeczkach.
  • Naprawiono skalowanie podglądu menu wirtualnego paska szybkiego dostępu w konfiguratorze
  • Naprawiono problem, w którym opcja \"Wyłączony\" była wyświetlana wielokrotnie w opcjach rozwijanych dla trybów
  • Naprawiono błąd, który powodował, że uruchomienie trybu offline w pulpicie skutkowało brakiem reakcji na polecenia kontrolera do momentu kliknięcia okna dialogowego \"stay offline\".
  • Naprawiono błąd związany z ustawianiem ustawień komend wewnątrz modeshift
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przełączenie aktywnego kontrolera w konfiguratorze mogło spowodować utratę niezapisanych zmian
  • Naprawiono błąd podczas edycji ustawień trybu dla wejścia (np. joysticka)
  • Naprawiono błąd podczas ustawiania wejścia wyzwalającego na \"Wyłączone\" w warstwie zestawu działań
  • Naprawiono błąd podczas ładowania niektórych konfiguracji wejścia Steam.
Steam Input: FlickStick
  • Zmniejszono częstotliwość aktualizacji z 240hz do 120hz, aby zmniejszyć liczbę przypadków maksymalnego ruchu myszy między klatkami gry
  • Dodano sprawdzanie \"Slap Back\", aby drążek nie wywołał przypadkowo obrotu w przeciwną stronę podczas agresywnego zatrzaskiwania.
  • Wszelkie pozostałe kąty zatrzasku są dozowane, gdy drążek powraca do zera. To dodatkowo redukuje \"skoki ruchu myszy\".
  • Dostosowano domyślny promień wewnętrzny, aby był niższy.
  • Naprawiono, że wartość tłumienia nie jest używana w prawidłowych zakresach
Niestandardowe filmy startowe
  • Steam Deck będzie teraz szukał niestandardowego filmu startowego i/lub animacji usypiania/wybudzania w ~/.steam/root/config/uioverrides/movies/
  • Pamiętaj, że musisz najpierw utworzyć ten folder
  • Potrzebny będzie format pliku webm, nie trzeba będzie przycinać wideo, nie trzeba będzie kombinować z css
  • Odtwarzaj niestandardowe animacje startowe na pełnym ekranie

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować