Przez wakacje nic prawie nie zrobiłem przy swojej grze, ale zaczął się sezon kocykowy to można kodzić, no i jest kolejny updejt. W takim tempie zejdzie mi z tą grą pewnie parę lat, być może powinienem dodać tag #stepujacyindiedeweloper.

Wideo:
#3 Tworzę własną grę o piratach - szkielet UI #devlog - YouTube
Więcej technicznych szczegółów na moim blogu:
Tworzę grę o piratach #3 - Szkielet UI | Brick Fiction
Społeczność gdzie można śledzić postępy pracy (i na co liczę, gry innych ludzi z tego portalu):
Indyki

#brickfiction #gamedev #gry #indiedev #piraci
em-te

Pompa ciepła i panele też będą?

rybeusz

@em-te jak źle zoptymalizuję kod, to będzie grzałka z komputera

co prawda przy pixelarcie trzeba się postarać, żeby takie coś zrobić, ale do odważnych świat należy

DiscoKhan

@rybeusz nie takie cuda się widziało. Chyba jakieś lekkie pętlę logiczne w paru tytułach były przy niektórych akcjach, bo gra typu Zero Sieverts, tam nie ma nic specjalnie skomplikowanego, AI też proste jak drut. Ale potrafiło przymulić miejscami solidnie.

Arxr

@rybeusz 

Statek popłynął przez ląd


Powodzenia!

rybeusz

@Arxr Dzięki! Statki pływają teraz jak chcą, nie ma żadnych fizycznych przeszkód. Do tego trzeba zaimplementować algorytm wyszukiwania ścieżek. To jest skomplikowane gdy mapy są duże

Arxr

@rybeusz 

Domyślam się, ale widać, że wiesz co robić!


Obserwuje rozwój sytuacji Może będzie dane pograć jak ukończysz.

Zaloguj się aby komentować